896 beoordelingen
tijd voor de klant ik ben altijd correct en deskundig te woord gestaan en duidelijke en vriendelijke uitleg gekregen.
Top garage Adequaat en betrouwbaar.
Top garage In de 47 jaar dat ik Toyota rijd, (meer dan 30 auto.s is dit de beste en fijnste garage die ik heb bezocht.
Erg goede service Alles is super goed geregeld !!
Aanschaf auto. Fijne vertrouwde sfeer bij het aankoop traject van de auto.
Goede service Ik ben heel tevreden met de service en de vriendelijkheid
Ouderwetse service Dit is nu typisch een no-nonsense dealer die niets belooft wat ie niet waar kan maken én gewoon waarmaakt wat ie belooft. En dat voor de vastgestelde prijs.
Onderhoud Rav4 Blijft sinds wij deze auto hebben gekocht bij Jacob Schaap een super goede service met zeer vriendelijk personeel. Nog nooit zo een goede auto bedrijf mee gemaakt
Vlot en vriendelijk met gepaste humor Vlotte vriendelijke ontvangst uitleg en kostenberaming. Alles is gewoon een dikke prima!
Top dealer/garage Goede autodealer, vriendelijke mensen. Werkplaats idem dito. Je bent er geen nr., wij zijn na 4 jaar nog steeds erg tevreden.
Prachtige auto's en super service Zeer tevreden met mijn nieuwe CHR, service is top. De medewerkers zijn zeer behulpzaam en je krijgt duidelijke antwoorden op al je vragen. Onderhoud na een jaar ook top!
We hebben veel plezier met de Toyota Cross en rijden er graag in zonder problemen en waar heb je nog zo'n goeie garage.
Vriendelijkheid en goede service Ik ben erg te spreken over de vriendelijkheid van het personeel en de goede service
Super dealer Toyota Schaap staat altijd voor je klaar met advies en kennis van zaken. Maakt niet uit of je voor iets kleins komt of voor groot onderhoud.
Jammer. Ik vind het jammer dat een dealer niet de gelegenheid krijgt om, jarenlange klanten, hun navigatie te upgraden voor niet van die hoge kosten. Wij horen zeggen “koop een andere navigatie en haal gratis een upgrade van internet” Ik weet niet of de dealer dat kan of dat de importeur dat kan doen. Wil geen andere navigatie en gedoe om dat te bewerken. Zijn over de 80 en blijven het maar doen met wat we hebben. Met vriendelijke groeten van J.L. van A. en G.W.A. van A.
Tevreden Toyota klant Begin juni mijn Toyota Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid bij Toyota dealer Jacob Schaap in Lelystad gebracht voor de tweede jaarbeurt. Uitstekend geholpen en tevreden over het uitgevoerde onderhoud, de tijd die het in beslag nam en het persoonlijk contact met de service adviseur. Ook de factuur gaf geen verrassingen. Ik woon zelf in Almere en de eerste jaarbeurt vorig jaar had ik bij Toyota dealer Zonneveld in Almere laten uitvoeren. Wegens ontevredenheid bij Zonneveld dit keer naar Lelystad gereden en daar heb ik goed aan gedaan. Toyota Jacob Schaap wordt mijn nieuwe dealer. Graag tot volgend jaar bij de volgende onderhoudsbeurt!
Goede service Service is erg goed en ze zijn vriendelijk. Duidelijke taal en alles wordt goed doorgenomen
Een dealer waar je je thuis voelt Bij deze verkoper voel je je op op je gemak
Was een goede service Werd goed geholpen, ben zeer tevreden.
Uitstekende en vlotte service Zowel de verkopers in Dronten en Lelystad hebben ons uitstekend geadviseerd en geholpen. Ook de administratie heeft ons heel goed geholpen.
Prettige garage in Lelystad. Vriendelijk personeel. Heerst een goede sfeer en de koffie staat klaar.
Goede en snelle levering van de nieuwe auto.
Vriendelijke service Fijne dealer, wij komen er voornamelijk voor onderhoud/reperaties. Altijd eerlijk. Toen we onze auto net nieuw (occasion) hadden viel hij nog onder de garantie van de dealer, net op het nippertje van die tijd deden we de zomercheck omdat we op vakantie gingen en ontdekten ze een groot issue, wat ze zonder klagen onder de garantie voor ons oplosten.
Service met goed gevoel Afspraken worden nagekomen.aandacht voor de mens.
goede service mensen zijn vriendelijk, deskundig en denken met je mee
altijd vriendelijk ze nemen tijd voor een praatje ,bakje koffie staat klaar ,goed gevoel als je binnen komt, je geen nummer.
Zeer goede service. Zeer goede service, en goed gevraagd en ongevraagd advies. Personeel denkt mee in het belang van de klant
goede service de service is. prima bijna net zo goed als schaap Volvo